مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 17:072022-02-07سياسي

  راهپیمایی 22 بهمن در تهران به صورت خودرویی برگزار می شود


در سایر شهرستان های استان تهران نیز راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شو - در سایر شهرستان های استان تهران نیز راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شو رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم در تهران و به منظور حفاظت از سلامت مردم، راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی و موتوری در تهران برگزار می شود.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز دوشنبه درنشست هماهنگی دستگاه های اجرایی تهران که در سالن همایش های برج آزادی برگزار شد، اظهار داشت: اگر چه برنامه ریزی های لازم برای برپایی با شکوه راهپیمایی 22 بهمن در تهران انجام شده بود و همه عاشقان نظام مقدس جمهوری اسلامی مایل به حضور در مردم در این اجتماع با شکوه بودند ولی بارها اعلام شده که حفظ سلامت مردم و توجه به دستورالعمل های ستاد کرونا، اهمیت ویژه ای دارد.

وی اضافه کرد: به دلیل اهمیت حفظ سلامت مردم در شرایط کرونایی راهپیمایی، امسال نیز مراسم 22 بهمن با مانور خودرویی و موتوری برگزار می شود و قطعا شاهد خلق صحنه های حماسی دیگری در آغاز 44 سالگی انقلاب خواهیم بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: مسیرهای حرکت خودوها که به میدان آزادی ختم می شود و برنامه های پیش بینی شده، در روزهای آتی به اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

  راهپیمایی 22 بهمن در تهران به صورت خودرویی برگزار می شود

  راهپیمایی 22 بهمن در تهران به صورت خودرویی برگزار می شود