مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 16:172022-02-07سياسي

بازدید رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور از مرکز ارتباطات مردمی


رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه ضمن گفت و گوی چهره به چهره با مراجعان به مشکلات آن ها رسیدگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی ضمن بازدید از مرکز ارتباطات مردمی با تعدادی از مراجعه کنندگان دیدار و جزییات پرونده آن ها را بررسی کرد.

در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی دادیار دادسرای دیوان عالی و مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه و محمود حکیم مدیرکل نظارت و بازرسی مرکز توسعه حل اختلاف برگزار شد پرونده هایی با موضوعات مختلف حقوقی و کیفری بررسی و دستور رسیدگی ویژه به مراجع قضایی مربوطه صادر شد.

صادقی در رابطه با این نشست اظهار کرد: دیدارهای مردمی مسئولان عالی قضایی اقدام ارزشمندی است که در دوره تحول و تعالی انجام می شود.

در این دیدارها، مردم آزادانه مشکلات و تقاضاهای خود را مطرح می کنند و در همان جلسه دستورات لازم برای حل مشکل صادر می شود.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور ضمن توضیح درباره تعدادی از این پرونده ها، عنوان کرد: اکثر پرونده ها مطروحه در این جلسه مربوط به شوراهای حل اختلاف بود که دستور پیگیری آن ها صادر شد تا در اسرع وقت اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه درخواست های مراجعان در صورتی قابل حل خواهد بود که قانونی باشد، عنوان کرد: در صورتی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور از مرکز ارتباطات مردمی

بازدید رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور از مرکز ارتباطات مردمی