مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-07سياسي

مسابقات ملی «پایان نامه سه دقیقه ای» برگزار می شود


معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی «پایان نامه سه دقیقه ای» ویژه دانشجویان دانشگاه های استان تهران را برگزار می کند.

- معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با حمایت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی کشور مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای ویژه دانشجویان دانشگاه های استان تهران را در تاریخ دوشنبه 9 اسفند 1400 در دانشگاه تهران برگزار می کند.

مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای 3MT بستری برای رشد و تقویت مهارت های ارتباطی، تبدیل ایده به محصول و ثروت، تقویت ارتباط دانشگاه با سرمایه گذاران است.

دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد و دانشجویان دکتری که از ابتدای سال تحصیلی 97-96 تا پایان مهرماه 1400 از پایان نامه خود دفاع کرده باشند همچنین دانشجویانی که پروپوزال پایان نامه خود را تا پایان آذرماه 1401 به تصویب رسانده اند، می توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

شرکت کنندگان باید در عرض 3 دقیقه پایان نامه خود را با تأکید بر جنبه های کاربردی و دستاوردهای آن ارائه کنند.

دانش آموختگان ارشد و دانشجویان مقطع دکتری علاقه مند شرکت در این مسابقات می توانند جهت ثبت نام و دریافت آیین نامه، تصویر کارت دانشجویی خود را به همراه شماره تماس به آدرس اعلام شده ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات ملی «پایان نامه سه دقیقه ای» برگزار می شود

مسابقات ملی «پایان نامه سه دقیقه ای» برگزار می شود