مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-07سياسي

ورود موسیقی به یک دانشگاه جدید


خانه موسیقی ایران و دانشگاه معماری و هنر پارس تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی خانه موسیقی اعلام کرد، تفاهمنامه همکاری متقابل خانه موسیقی ایران و دانشگاه پارس توسط داریوش پیرنیاکان (رییس هیات مدیره خانه موسیقی)، حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل خانه موسیقی) و محمود گلابچی(رییس دانشگاه پارس) امضا شد.

از مفاد این تفاهمنامه می توان به همکاری و استفاده از اساتید طراز اول خانه موسیقی در دانشگاه معماری و هنر پارس، ارائه کارت عضویت و کارت صلاحیت تدریس به دانشجویان دوره های آموزشی موسیقی با رعایت کامل ضوابط و آیین نامه های مربوطه و استفاده از تجربیات خانه موسیقی به منظور سطح کیفی آموزش در این دانشگاه اشاره کرد.

داریوش پیرنیاکان، رییس هیات مدیره خانه موسیقی ایران، حمیدرضا نوربخش، مدیرعامل خانه موسیقی ایران و حمیدرضا اردلان، نایب رییس هیات مدیره خانه موسیقی نمایندگان خانه موسیقی در این نشست بودند.

محمود گلابچی، رییس دانشگاه معماری و هنر پارس در بخشی از نشست از پیش بینی برگزاری دوره های آموزشی در زمینه موسیقی خبر داد و گفت: با مشورت هایی که با اساتید موسیقی و سایر همکاران داشتیم به برنامه ای نسبتاً جامع برای آموزش موسیقی کلاسیک و ایرانی و حتی آواز ایرانی رسیدیم و در مذاکراتی که با مدیرانِ خانه موسیقی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود موسیقی به یک دانشگاه جدید

ورود موسیقی به یک دانشگاه جدید