مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 14:022022-02-07سياسي

اقدام شتابزده فرمانداری شهرستان تبریز و حواشی آن


ایجاد بخش باسمنج جز برای بخشداری مرکزی تبریز به دلیل سبک شدن مسئولیت در رسیدگی به روستاهای اطراف(که البته امر مقبولی است)،هیچ سودی به شهروندان باسمنجی نداشته و بدون مشارکت و موافقت اهالی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ارزیابی هر نهاد عمومی در حوزه انجام وظایف محوله،در شناساندن نقاط ضعف مدیریت ها و حرکت در مسیر کارایی بهتر، هم ضروری و هم مفید است.

در نظام اداری کشورمان اداره هر شهرستان بر عهده فرمانداران گذاشته شده است که بالاترین مقام سیاسی هر شهرستان بوده و مجری سیاست های عمومی دولت وقت در قلمرو ماموریت خویش هستند.

فرمانداران به عنوان نمایندگان مستقیم دولت در شهرستان، هم در حوزه نظارت بر سیستم اداری دولت و ابلاغ مقررات و هم در بخش انتظامی و نظارت وظایف حساسی بر عهده دارند که مستقیما در رضایت مندی مردمی از سیاست های دولت منتخب تاثیرگذار است.

گرچه انتخاب و معرفی این بخش از مدیران، قانونا از حقوق مسلم دولت های منتخب است لیکن به دلیل حساسیت نقش ایشان در بستر سازی اجتماعی و جلب مشارکت های مردمی، فرمانداران  پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تبلور مدیریت سیاسی و اجتماعی برخاسته از آرمان های بلند انقلاب اسلامی هستند که در بیانیه گام دوم انقلاب  نیز از طرف مقام معظم رهبری بر آنها تاکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام شتابزده فرمانداری شهرستان تبریز و حواشی آن

اقدام شتابزده فرمانداری شهرستان تبریز و حواشی آن