مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-07سياسي

مجلس بدنبال اشتغال بیشتر جانبازان، ایثارگران و آزادگان است


سخنگوی کمیسیون اجتماعی در تشریح کلیات طرح اصلاح تبصره(1) قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان گفت: مجلس بدنبال اشتغال بیشتر جانبازان، ایثارگران و آزادگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح تبصره(1) قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در دستور کار جلسه علنی امروز (دوشنبه 18 بهمن) مجلس قرار داشت.

مجید انصاری سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح کلیات این طرح بیان کرد: بر اساس این طرح بازنشستگان به جای جانبازان بالای 50 درصد، جانبازان 25 درصد و رزمندگان و آزادگان دارای دو سال و بیشتر سابقه حضور داوطلبانه در جبهه یا اسارت و همچنین همسر و فرزندان شهدا و همسر و فرزندان جانبازان بالای 50 درصد از شمول قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان مستثنی می شوند.

وی افزود: در قانون قبلی شاهد بودیم که جانبازان بالای 50 درصد از این قانون مستثنا شده بودند در حالی که اکثر این قشر تحت مداوا یا درمان بوده و عملا امکان استفاده از خدمات آنها در دوران بازنشستگی وجود نداشت با این اصلاح از خدمات جانبازان بالای 25 درصد در دوران بازنشستگی می توان استفاده کرد.

انصاری گفت: در قانون قبلی رزمندگان و آزادگان دارای سه سال سابقه حضور داوطلبانه در جبهه یا  اسارت از قانون مستثنا شده بودند و به افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس بدنبال اشتغال بیشتر جانبازان، ایثارگران و آزادگان است

مجلس بدنبال اشتغال بیشتر جانبازان، ایثارگران و آزادگان است