مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-07سياسي

خزعلی: به نام ناموس، داعش وار جنایت می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی در واکنش به قتل عروس اهوازی به دست همسر و حاشیه های پس از این جنایت، در پیامی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، - معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در واکنش به قتل ناموسی عروس اهوازی در توییتی نوشت: یکی، چون شهید حججی بابت حفاظت از ناموس سر می دهد و دیگری به نام ناموس داعش وار جنایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی در واکنش به قتل عروس اهوازی به دست همسر و حاشیه های پس از این جنایت، در پیامی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، نوشت: معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، به جد پیگیر تصویب قانون و اجرا از مجلس و قوه قضاییه خواهد بود.

وی یادآور شد: یکی، چون شهید حججی بابت حفاظت از ناموس سر می دهد و دیگری به نام ناموس داعش وار جنایت می کند! نقش پررنگ قوانین بازدارنده در کاهش آسیب ها معاون رییس جمهوری در توییتی دیگر خاطرنشان کرد: با اینکه بسیاری از ناهنجاری های رفتاری مرتبط با زنان ریشه در کاستی های فرهنگی دارد، اما نمیتوان از نقش قوانین بازدارنده در کاهش این آسیب ها غفلت کرد.

خزعلی تصرح کرد: جامعه زنان؛ خواستار اقدام عاجل مجلس در ترمیم بخشی از خلأ های قانونی به موازات تلاش متولیان فرهنگی برای ارتقاء سطح فرهنگ عمومی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزعلی: به نام ناموس، داعش وار جنایت می کنند

خزعلی: به نام ناموس، داعش وار جنایت می کنند