مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 11:572022-02-07فرهنگي

«نگارستان گمشده» نقد می شود


جلسه نقد و بررسی کتاب «نگارستان گمشده» درباره نقاشی و هنر عصر قاجار نوشته لیلا دیبا با ترجمه علیرضا بهارلو برگزار می شود.

- جلسه نقد و بررسی کتاب نگارستان گمشده درباره نقاشی و هنر عصر قاجار نوشته لیلا دیبا با ترجمه علیرضا بهارلو برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی-هنری هنر فردا ، این برنامه در ساعت 17 روز پنجشنبه (21 بهمن ماه) در مؤسسه هنر فردا (به نشانی بزرگراه حقانی، نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک 27) برگزار خواهد شد.

در جلسه نقد و بررسی کتاب نگارستان گمشده که همزمان با چاپ دوم این کتاب برپا می شود، لیلا سودآور دیبا، مریم اختیار، مهدی حسینی، علی اصغر میرزایی مهر و کیانوش معتقدی درباره نقاشی و هنر قاجار و پژوهش های مؤلف کتاب سخن خواهند گفت.

کتاب نگارستان گمشده در برگیرنده مقالات سنت و سرایت: نقاشی ایران در قرن هجدهم میلادی ، اعطای حیات: دیوارنگاری و تصویرگری پیش از قاجاریه ، نقاشی شکارگاه فتحعلی شاه در سرای والی ، تاریخ سازی: یک نقاشی رزمی یادبود از جنگ های ایران و روسیه ، تهیه و توزیع نسخه هایی از شهنشاهنامه در عصر فتحعلی شاه قاجار ، نقاشان دوستعلی خان معیرالممالک در عهد ناصری و مظفری ، زندگی و زمانه یحیی غفاری: نقاش دربار قاجار ، محمد غفاری: نقاش زندگی مدرن و بازنگری رابطه عکاسی و هنر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نگارستان گمشده» نقد می شود

«نگارستان گمشده» نقد می شود