مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 10:422022-02-07سياسي

اصلاح قانون بازنشستگی به کام بروکرات های حرفه ای اداری است


طرح اصلاح قانون بکارگیری بازنشستگان به اسم خانواده ایثارگران است اما به کام کسانی که می خواهند بروکرات های حرفه ای اداری در پست های خود بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تایباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 18 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، اظهار داشت: قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان که در مجلس قبل به تصویب رسید، فلسفه وجودی داشت اما از همان زمان استثنائاتی برای آن شروع شد.

وی ادامه داد: این که ما قانونی تصویب و بعد با بهانه های مختلف بخواهیم تبصره به قانون اضافه کنیم و بخواهیم قانون را از مسیر اصلی خارج کنیم، رسم شایسته ای نیست.

وی افزود: این طرح برای ایثارگران و خانواده جانبازان امتیازاتی قائل شده، آنها به گردن همه ما حق دارند اما با این طرح چند درصد از خانواده ایثارگران از مزایای آن بهره مند خواهند شد؟ نماینده تایباد در مجلس تصریح کرد: این طرح کارشناسی شده نیست و با تصویب  آن مشکلات حواشی زیادی بروز پیدا می کند، این طرح به اسم خانواده ایثارگران و به کام افراد دیگر است.

  رحیمی جهان آبادی گفت: خانواده شهدا و ایثارگران تاج سر ما هستند اما نباید اجازه دهیم که به اسم آن ها بروکرات های حرفه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح قانون بازنشستگی به کام بروکرات های حرفه ای اداری است

اصلاح قانون بازنشستگی به کام بروکرات های حرفه ای اداری است