مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 10:122022-02-07سياسي

طرحی برای الحاق قیامدشت به شهر تهران وجود ندارد


استاندار تهران از تدوین طرح جامع تقسیمات کشوری خبر داد و گفت: طرحی برای الحاق قیامدشت به شهر تهران وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن منصوری شامگاه یکشنبه در محسن منصوری در جمع مردم نمازگزار مسجد الزهرا شهر قیام دشت با تبریک ایام الله دهه فجر و ماه مبارک رجب اظهار داشت: امسال افتخار داریم دستاوردهای انقلاب را بازخوانی کنیم و خدا را شاکریم که ملت ایران غرق در نعمت است، هم نعمت بهره مندی از نظام جمهوری اسلامی و هم نعمت درک ولایت و هم نعمت همراهی مردم.

وی افزود: اساساً خشت خشت این انقلاب بر مبنای تکیه امام راحل به ظرفیت مردم بنا شده است و اگر غیر از این بود اساساً قیام امام (ره) به انقلاب منتج نمی شد.

استاندار تهران عنوان کرد: در طول 43 سالی که از عمر انقلاب گذشته، هزینه های زیادی به انقلاب تحمیل شده اساساً ما مکلفیم به حفظ امانتی که شهدا در اختیار ما قرار داده اند.

منصوری سپس گفت: در حقیقت خط ولایت محور اصلی حفظ انقلاب بوده است و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری ، کشور را به پیشرفت سوق داده است.

استاندار تهران ادامه داد: کشور ما به تعبیری در یک مبارزه تاریخی حق و باطل قرار دارد و اساساً اقتضای مبارزه این است که سختی هایی به ملت تحمیل شود اما یقین داریم که بعد از هر سختی، آسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحی برای الحاق قیامدشت به شهر تهران وجود ندارد

طرحی برای الحاق قیامدشت به شهر تهران وجود ندارد