مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 10:122022-02-07اقتصادي

2000 سند تک برگ در شهرستان دهلران صادر شد


رییس اداره ثبت اسناد و املاک دهلران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 2 هزار و 300 فقره سند تک برگ در این شهرستان صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی پیری اظهار داشت: از این تعداد یک هزار و 604 فقره سند دولتی و مابقی اسناد عادی و عمومی است.

وی افزود: مهمترین مزایای سند تک برگ، داشتن هولوگرام امنیتی، کاهش جعل سند، نقشه ملک به صورت جدا و با خیابان های اطراف، کد پستی و ایجاد بارکد است.

رییس اداره ثبت اسناد و املاک دهلران از ثبت 962 مورد معاملات ثبتی در 10 ماه امسال خبر داد و تاکید کرد: واحد اجرای اسناد رسمی تعداد 302 فقره پرونده اجرایی را تشکیل و 533 فقره پرونده اجرایی را مختومه کرده است.

پیری یادآور شد: طی این مدت 355 فقره سند دفترچه ای در این شهرستان به سند تک برگ تبدیل و 669 فقره سند تک برگی نیز به سند تک برگ تعویض شده است.

وی اضافه کرد: شهروندان و ادارات دولتی که تاکنون موفق به دریافت سند تک برگ نشده اند، نسبت به تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ اقدام کنند.

رییس اداره ثبت اسناد و املاک دهلران گفت: در بازه زمانی مذکور تعداد 54 فقر سند کاداستر اراضی ملی به میزان 171 هزار هکتار در شهرستان انجام شده و سند تک برگ آنها به نام دولت جمهوری اسلامی با نمایندگی سازمان جنگل ها و مرتع کشور صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 سند تک برگ در شهرستان دهلران صادر شد

2000 سند تک برگ در شهرستان دهلران صادر شد