مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 10:022022-02-07سياسي

بیمارستان آرادان نیازمند توجه، تجهیز و تقویت است


نماینده گرمسار و آرادان در مجلس خواستار توجه بیشتر مسئولان استانی به پروژه های نیمه تمام و به خصوص مقوله درمان آرادان شد و گفت: بیمارستان آرادان نیازمند توجه، - ، اردشیر مطهری صبح دوشنبه در آیین افتتاح همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی و جلسه شورای اداری آرادان به میزبانی تالار دانشکده پی را پزشکی شهرستان با بیان اینکه بیمارستان آرادان نیازمند توجه، تجهیز و تقویت است، تاکید کرد: تقاضا داریم تا به شکل اولیه خدمات رسانی خود بازگردد.

وی خواستار توجه بیشتر مسئولان ارشد استانی و شهرستانی به مقوله بهداشت و درمان و همچنین پروژه های نیمه تمام آرادان و گرمسار شد و افزود: آمادگی داریم تا در سطح ملی موارد و مباحث مورد نیاز بیمارستان را پیگیری کنیم.

نماینده گرمسار و آرادان همچنین به مطالبات مردم شهرستان آرادان هم اشاره کرد و بیان داشت: بحث آب شرب از مطالبات به حق مردم آرادان است که نیازمند توجه و عنایت ویژه است.

مطهری با بیان اینکه پیگیری های خوبی در خصوص طرح های عمرانی حوزه راه و شهرسازی شهرستان انجام دادیم که باید در استان بررسی و با اقدامات مطلوب به نتیجه برسد، ابراز کرد: با تعامل خوبی که بین مسئولان و قوا در استان سمنان و کشور وجود دارد امیدواریم شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در مجموعه شهرستان های آرادان و گرمسار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان آرادان نیازمند توجه، تجهیز و تقویت است

بیمارستان آرادان نیازمند توجه، تجهیز و تقویت است