مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-07سياسي

افتتاح همزمان 24 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان آرادان


همزمان با دهه مبارکه فجر آیین افتتاح همزمان 24 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان آرادان با اعتباری 15میلیارد تومانی با حضور استاندار سمنان، فرماندار و امام جمعه آرادان برگزار شد.

- حجت الاسلام شریفی نیا، امام جمعه آرادان در آیین افتتاح این پروژه ها ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، شاهد مشارکت مطلوب مردم پرتلاش و زحمتکش آرادان در امور شهرستان هستیم.

وی با اشاره به برنامه های مسوولان برای پاسخگویی به مردم افزود: برنامه ده شب ده مسجد در راستای پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مردم، طرح بسیار خوب و ارزنده ای است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه اسلام یک دین بزرگ است که همه اساس آن برپایه یکتایی است به اهمیت ایام الله دهه فجر پرداخت و ادامه داد: ایام الله، روزهایی است که اتفاقات بزرگی رخ می دهد و می توان در آنها تجلی قدرت و حضور خدا را مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه امام با باور به مردم و ایمان به خدا در راه پیروزی انقلاب قیام کردند خاطرنشان کرد: امروز نیز مقام معظم رهبری با امداد الهی و عنایات خاص امام عصر(عج)، جهان اسلام را رهبری می کنند.

امام جمعه آرادان با تقدیر از تلاش های دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم گفت:دولت آیت الله رییسی، دولت کرامت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح همزمان 24 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان آرادان

افتتاح همزمان 24 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان آرادان