مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 00:422022-02-06سياسي

سند جامع دستاوردهای انقلاب اسلامی/ ایرانِ پیش از انقلاب چگونه بود؟


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شد سند جامع و محکم از دستاوردهای انقلاب است، - احمد صادقی، عضو شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران  چهل و سومین سال خود را به اتمام رساند، چهل و سه سال مقاومت، چهل و سه سال تلاش و چهل و سه سال پایمردی بر اعتقادات مکتبی که معمار انقلاب بنیان نهاد.

وی افزود: چهل و سه سالی که دشمنان هر چه کردند تا این انقلاب و نظام نباشد اما این انقلاب به پشتوانه هدایت مقام معظم رهبری و حمایت ملت مسلمان ایران همچنان پابرجاست و پابرجا نیز خواهد ماند.

گرچه سختی ها و مصایب فراوان است اما ملت ایران نشان دادند آنچه در اولویت است حفظ انقلاب اسلامی است و شاید این بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران باشد.

  این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: انقلاب پُرشکوه ملّت ایران که بزرگ ترین و مردمی ترین انقلاب عصر جدید است، تنها انقلابی است که یک چلّه پُرافتخار را بدون خیانت به آرمانهایش پشت سر نهاده و در برابر همه ی وسوسه هایی که غیر قابل مقاومت به نظر می رسیدند، از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند جامع دستاوردهای انقلاب اسلامی/ ایرانِ پیش از انقلاب چگونه بود؟

سند جامع دستاوردهای انقلاب اسلامی/ ایرانِ پیش از انقلاب چگونه بود؟