مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 00:022022-02-06سياسي

بزرگ ترین خدمت به مردم ری کاهش ورود زباله به آرادکوه است


عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران گفت: بزرگ ترین خدمت به مردم ری کاهش ورود زباله به آرادکوه است.

- ، جعفر شربیانی شامگاه یکشنبه در نشست با مدیرعامل و معاونین سازمان پسماند شهرداری تهران اظهار داشت: اوضاع آراد کوه نسبت به گذشته خیلی تفاوت کرده اما برخی معضلات آن یک مطالبه اجتماعی و همچنان باقی است.

وی افزود: بازیافت های غیره رسمی در محمود آباد، کریم آباد تهرانچی و دیگر نقاط و حواشی شهرستان ری، به منابع درآمد عده ای سودجو مبدل شده است که سلامت مردم و محیط زیست برایشان اهمیتی ندارد و بعد از اولین بازدید از آراد کوه هشدار برخورد با مافیای زباله داده شد.

شربیانی با تاکید بر اینکه امروز بزرگ ترین خدمت به شهرستان ری و مردم آن، کم کردن ورودی زباله در آراد کوه است گفت: شهردار تهران در کمیسیون بودجه، به رایزنی ها و برنامه ریزی تبدیل پسماند به درآمد اشاره کرد که این نکته مهم و بسیار خوبی است .

عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران عنوان داشت: از سوی شهر تهران هزینه و مشکلات زیاد همچون، ورود زباله، سربار شهرری می شود که باید هزینه های آن به ری پرداخت شود، کشورهای دیگر، پسماند را تهدید نمی دانند و هزینه ای برای از بین بردن زباله ها نمی کنند و پسماندها را فرصتی می دانند برای بهره برداری تا پول سازی کنند که امیدواریم شهرداری تهران از این روش الگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین خدمت به مردم ری کاهش ورود زباله به آرادکوه است

بزرگ ترین خدمت به مردم ری کاهش ورود زباله به آرادکوه است