مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 17:322022-02-06سياسي

مطالبات اساسی جامعه پرستاری مطرح شد


رییس کل، رییس و اعضای شورای عالی در مکاتبه با رییس جمهوری طی نامه ای به دکتر ابراهیم رییسی هشت مطالبه اساسی جامعه پرستاری را از دولت مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مد ظله العالی) و دستورات صریح حضرت عالی، اگرچه هنوز در بین جامعه پرستاری و مدافعین سلامت در غلیان است، لیکن عملکرد مسئولان محترم در این زمینه، جز چند مورد مصوبه اولیه و زیر ساختی، بسیار کند بوده و آن طور که مدافعین عزیز سلامت و پرستاران جان برکف؛ انتظار داشتند هنوز نتیجه عملی قانع کننده ای نداشته است.

در این نامه اهم درخواست ها و مطالبات عزیزان مدافع سلامت و پرستاران به شرح زیر ذکر شده است: مجدداً تقدیم و مصرانه پیگیری می شود و درخواست می شود که هر چه سریعتر، در جلسه با اعضای شورای عالی نظام پرستاری نیز گزارشی از کم و کیف وضعیت پرستاری و مدافعین سلامت؛ کرونا ؛ نظام سلامت و تهدیدات موجود تقدیم محضر مبارک شود: 1.

تعلق سریع فوق العاده خاص به پرستاران و مدافعان سلامت واجد شرایط 2.

تسریع در فراهم آوری زیر ساخت های کامل قانون تعرفه گذاری 3- تحقق استخدام ها، متناسب با سرانه مورد نیاز جمعیت ایران اسلامی که الان شدیداً کمبود داریم واعمال تغییر وضعیت نیروهای شرکتی؛ 89 روزه؛ طرحی، تمدید طرح و همه نیروهای غیر رسمی فعال درایام کرونا 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات اساسی جامعه پرستاری مطرح شد

مطالبات اساسی جامعه پرستاری مطرح شد