مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 17:022022-02-06اقتصادي

30 هزار نفر زنجانی واجد شرایط دریافت مسکن هستند


30 هزار نفر زنجانی واجد شرایط دریافت مسکن در نهضت ملی مسکن هستند.

- ، مسعود بیات منش ظهر یکشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه 9500 واحدی کوی زیتون زنجان، با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن، در این استان نسبت به استان های دیگر کارهای خوبی انجام شده است، گفت: این مهم موجب شده استان به صورت پایلوت کشوری انتخاب شود.

وی با بیان اینکه پروژه های نهضت ملی مسکن از سال گذشته در قالب قانون جهش تولید آغاز شده و ساخت 4 میلیون واحد مسکونی در کشور اتفاق خواهد افتاد، اظهار داشت: سهم استان زنجان 70 هزار واحد مسکونی برای چهار سال آینده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن 20 هزار واحد از سهم جمعیتی استان بیشتر است، گفت: 70 هزار واحد مسکونی در تمام شهرها و روستاها توسط بخش دولتی، بخش خصوصی و تعاونی ها ساخته خواهد شد.

بیات منش تاکید کرد: از این تعداد، 20 هزار واحد مسکونی در روستاها ساخته می شود که ساخت سالانه 5 هزار واحد از آن بر عهده بنیاد مسکن استان خواهد بود و امسال ساخت 4 هزار و 400 واحد روستایی عملیاتی شده است و همچنین 12 هزار واحد از 50 هزار واحد شهری توسط بخش خصوصی در 21 شهر ساخته خواهد شد و تاکنون پروانه ساخت 3 هزار و 300 واحد مسکونی بخش خصوصی توسط شهرداری ها صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار نفر زنجانی واجد شرایط دریافت مسکن هستند

30 هزار نفر زنجانی واجد شرایط دریافت مسکن هستند