مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 16:172022-02-06اقتصادي

حمایت صندوق نوآوری از 120 طرح کلان ملی


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به حمایت های این صندوق از طرح های کلان ملی، گفت: صندوق نوآوری تاکنون از 120 طرح کلان ملی به ارزش حدود 1400 میلیارد تومان حمایت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی وحدت در نشست با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تشریح خدمات و تسهیلات صندوق نوآوری به زیست بوم نوآوری کشور، اظهار کرد: تعامل صندوق نوآوری با ارکان نظام تامین مالی کشور شامل بازار پول، بازار سرمایه، نهادهای واسط و سایر نهادهای فعال در اکوسیستم است.

وی در ادامه با اشاره به توسعه همکاری های صندوق نوآوری و شکوفایی با شبکه بانکی کشور در حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور، اظهار کرد: بانک ها در بازار پول همکاری های جدی با صندوق نوآوری داشتند و ما هم اکنون با 15 بانک در حال همکاری برای توسعه حمایت ها از شرکت های دانش بنیان هستیم.

دفاتر همکاری بانک ها نیز در صندوق نوآوری تشکیل شده است و این مسئله به تسهیل امور کمک می کند.

همچنین با توجه به تمایل همکاری شبکه بانکی با صندوق نوآوری، همکاری خوبی با بانک ها در اجرایی شدن تبصره 16 قانون بودجه 1400 صورت گرفته است.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی به حمایت های این صندوق از طرح های کلان ملی نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون از 120 طرح کلان ملی به ارزش حدود 1400 میلیارد تومان حمایت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت صندوق نوآوری از 120 طرح کلان ملی

حمایت صندوق نوآوری از 120 طرح کلان ملی