مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-06اقتصادي

قدردانی 117 تشکل ایثارگری از کمیسیون تلفیق به خاطر تسهیل قانون جامع ایثارگران


در نامه 117 تشکل ایثارگری خطاب به کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 کل کشور آمده است: این گام بزرگ که پس از 10 سال تأخیر برداشته شد دستاوردی عظیم در تحقق سیاست های کلی نظام مرتبط با فرهنگ ایثار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، کمیسیون تلفیق 40 هزار میلیارد تومان اعتبار از محل فروش سهام به صورت متمم بودجه برای بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای اجرای قانون جامع ایثارگران و سند ششم توسعه تصویب کرد.

طبق این مصوبه، مقرر شد این اعتبار به منظور ارائه خدمات درمانی به ایثارگران، اشتغال، تأمین مسکن، شهریه ایثارگران، پرداخت معوقات و خدمات فرهنگی و آموزشی و مواردی که در قوانین موضوعه مغفول مانده بود، هزینه شود.

به همین منظور 117 تشکل ایثارگری در نامه ای از کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 کل کشور به خاطر مصوبه ای پیرامون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تشکر و قدردانی کردند.

متن این نامه به شرح زیر است: رییس و اعضای محترم کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با سلام و احترام در شرایط سخت کشور در سال های اخیر که گمان می رفت فضای ایثار و شهادت و موضوعات مرتبط با آن در عرصه های مختلف به بهانه های متعددی نظیر محدودیت های اقتصادی به فراموشی سپرده شده است و گاه و بیگاه تداعی گر نگرانی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می نمود که می فرمودند ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی 117 تشکل ایثارگری از کمیسیون تلفیق به خاطر تسهیل قانون جامع ایثارگران

قدردانی 117 تشکل ایثارگری از کمیسیون تلفیق به خاطر تسهیل قانون جامع ایثارگران