مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-06سياسي

ایجاد ظرفیت برگزاری دوره های آموزشی در قم برای نیروی انتظامی


رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا از ایجاد ظرفیت برای پذیرش خانواده نیروهای انتظامی در شهر قم به صورت خانوادگی در راستای برگزاری برنامه های آموزشی مرتبط با تربیت اسلامی در شهر قم خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام علیرضا ادیانه ظهر امروز در حاشیه تکریم و معارفه رییس دفتر عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی استان زنجان در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و نام امام اظهار کرد: این ایام آکنده از یاد شهدا و امام شهدا است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر اینکه کمک به تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی از اهداف سازمان عقیدتی سیاسی محسوب می شود، افزود: تلاش برای تحقق این هدف در راستای توسعه جامعه قرآنی انجام می شود.

وی با بیان اینکه تحقق اهداف نیروی انتظامی که در راس آن تربیت پلیس در تراز انقلاب اسلامی قرار دارد از الهامات الهی بر دل ذهن و دل امام راحل به شمار می رود، تصریح کرد: نقش سازمان عقیدتی سیاسی در جذب نیروهای انتظامی از همان بدو ورود آغاز و در گزینش و شایسته گزینی نیروها ایفای نقش می کند.

ادیانه با تاکید بر اینکه سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در مراکز آموزشی هم حضور داشته و جزو اعضای هیأت امنای دانشگاه محسوب می شود، گفت: اندیشه های اسلامی هم جزوه دروس آموزشی تدریس شده در دانشگاه های نیروی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد ظرفیت برگزاری دوره های آموزشی در قم برای نیروی انتظامی

ایجاد ظرفیت برگزاری دوره های آموزشی در قم برای نیروی انتظامی