مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 14:372022-02-06بين الملل

جنگ داخلی آمریکا را تهدید می کند


یک میلیاردر معروف آمریکایی گفت وقوع همزمان کسری بودجه بالا، مالیات بالا، تورم بالا، و شکاف درآمد و ثروت در آمریکا به شکلی کلاسیک این کشور را در مسیر جنگ داخلی قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشا تودی، ری دالیو، میلیاردر معروف آمریکایی و بنیانگذار بزرگترین صندوق سرمایه گذاری جهان به نام بریج واتر، هشدار داد که آمریکا در حال رفتن به سمت نوعی جنگ داخلی است.

دالیو می گوید شرایط اقتصادی کنونی آمریکا و شکاف جدی بین تمایلات و ارزش ها در جامعه این کشور درحال سوق دادن آن به سمت بحران های مدنی است.

دالیو در لینکدین نوشت به خاطر تحریف اخبار در رسانه ها و افزایش پروپاگاندا مردم نمی توانند حقیقت را تشخیص دهند و به همین خاطر بیشتر از قبل قطب زده، احساساتی، و سیاست زده شده اند.

وی از جمله دلایل این مسئله را کسری بودجه بالا، مالیات بالا، افزایش تورم، و نابرابری بیشتر ثروت در میان مردم آمریکا عنوان کرده که باعث می شود شکاف بین مردم این کشور افزایش یابد.

دالیو تأکید کرد در حالی شاهد این اتفاقات هستیم که به صورت همزمان قدرت های خارجی در جهان شکل گرفته اند که به اندازه کافی برای به چالش کشیدن آمریکا که با ابعاد مختلف ایجاد کننده جنگ داخلی دست و پنجه نرم می کند، قوی شده اند و در واقع این دوره بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ داخلی آمریکا را تهدید می کند

جنگ داخلی آمریکا را تهدید می کند