مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 14:372022-02-06اقتصادي

بهره برداری از شرکت مصنوعات چوبی اندیمشک تا پایان سال


فرماندار اندیمشک با بیان اینکه شرکت تولیدکننده مصنوعات چوبی اندیمشک تا پایان سال مورد بهره برداری قرار می گیرد، گفت: این شرکت بیش از 100 فرصت شغلی در شهرستان ایجاد می کند.

- پیمان جهانگیری در نشست با معاون عمرانی فرماندار، رییس اداره صمت و سرمایه گذار شرکت اورنج تولیدکننده مصنوعات چوبی، با بیان اینکه از سرمایه گذاران حمایت همه جانبه صورت می گیرد، اظهار کرد: در چند سال اخیر در اندیمشک جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال جهت کاهش نرخ بیکاری شهرستان و رضایتمندی عمومی، اولویت اول مسوولین شهرستان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: شرکت اورنج تولیدکننده مصنوعات چوبی شامل مبلمان اداری، کابینت، سرویس خواب و سیسمونی با حجم سرمایه گذاری 500 میلیارد تومان در شهرک صنعتی اندیمشک در دست احداث است.

جهانگیری با بیان اینکه فاز اول این طرح تا پایان سال مورد بهره برداری قرار گیرد، گفت: در حال حاضر تعداد 22نفر در این شرکت اشتغال درند و تا پایان سال این تعداد به 60 نفر و سپس به 100نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه صنعت چوب یکی از مهمترین و پردرآمدترین صنایع موجود در کشور و بازارهای جهانی است، اظهار کرد: بازار هدف اول تولید مصنوعات چوبی اندیمشک، استان خوزستان و در مراحل بعدی سایر مناطق کشور و کشورهای خارجی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از شرکت مصنوعات چوبی اندیمشک تا پایان سال

بهره برداری از شرکت مصنوعات چوبی اندیمشک تا پایان سال