مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-06سياسي

فضای جدید موجب عدالت محوری و فسادستیزی شود


این وظیفه مدیران استانی و شهرستانی بوده که این فضای جدیدی که در کشور ایجاد شده موجب تحقق عدالت محوری و فسادستیزی در استان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرایان، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در مراسم تکریم فرماندار سرایان و معارفه سرپرست این فرمانداری اظهارداشت: مدیران باید از فساد دوری کرده و از هر جایی که اعتماد وجود فساد برای حیطه کار و شهرستان آنها وجود داشته باشد گریزان باشند.

وی با بیان اینکه فسادگریزی برای مدیران به تنها کفایت نمی کند بلکه باید فسادستیزی هم وجود داشته باشد، تصریح کرد: مدیران باید مبارزه با فساد و تقابل با آن را در دستور کار خود داشته باشند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از فسادستیزی به عنوان تقوای ستیز یاد می شود، گفت: افرادی که در جایگاه حقوقی به عنوان مدیر قرار دارند باید فسادستیز و مقابله با فساد داشته زیرا از اصول اساسی انقلاب و ارکان اصلی اقتصاد مقاوتی همچنین خواسته مردم از دولتمردان است.

قناعت ادامه داد: آنچه که مردم از دولت سیزدهم بعد از رفع مشکلات اقتصادی، توقع دارند موضوع فسادستیزی بوده که امر ساده ای نیست و نیاز به دقت، ظرافت و یکپارچگی دارد.

وی با بیان اینکه پایمردی، مبارزه با فساد و عدالت محوری جزو خواسته های مقام رهبری نیز بوده که باید دولتمردان به این موضوعات توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای جدید موجب عدالت محوری و فسادستیزی شود

فضای جدید موجب عدالت محوری و فسادستیزی شود