مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-06سياسي

تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان مجتمع های دخانیات


مدیر عامل دخانیات ایران در بازدید از کارگاه توتون خشک کنی استان گلستان و سایر بخشهای خدماتی و فنی، دستورات متعددی را جهت بهسازی و بهبود وضعیت کاری، - اخبار شرکتها؛ مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد و مدیر عامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران در ادامه سفر خود به استان گلستان از بخشهای مختلف کارخانجات توتون قرق مجتمع دخانیات این استان بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران از قرق استان گلستان؛ محمد شیخان مدیر عامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران به اتفاق حسین عامریان مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد با حضور در کارخانجات توتون قرق از بخشهای کارخانجات قرق مجتمع دخانیات این استان بازدید کردند.

در ابتدا این بازدید از گرمخانه های نیمه صنعتی این کارخانجات بازدید شد.

این گرمخانه ها با هدف عمل آوری مدرن توتون با ظرفیت 100 دستگاه از سال 1399 با عنوان بزرگترین پایگاه گرمخانه در حال انجام خدمات به کشاورزان توتون کار استان گلستان است.

  در حاشیه این بازدید تعدادی از کارگران دخانیات گلستان و همچنین مردم استان خواستار ملاقات با مدیر عامل شرکت دخانیات ایران و مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد شدند، که در فضای صمیمی این ملاقات در نمازخانه دخانیات انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان مجتمع های دخانیات

تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان مجتمع های دخانیات