مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 13:172022-02-06اقتصادي

آغاز فعالیت سرمایه ‎گذار در معدن طلای خراسان جنوبی


مدیر مجتمع معدنی خراسان جنوبی اظهار کرد: همزمان با دهه فجر و ابلاغ قرارداد سرمایه گذاری اکتشافات تکمیلی، تجهیز، بهره برداری و احداث واحد فرآوری معدن طلای خونیک، - فعالیت سرمایه ‎گذار بخش خصوصی در این معدن آغاز شد.

علیرضا جلالیان، امروز یکشنبه 17 بهمن به رسانه های گروهی گفت: در راستای سیاست های اصل 44 قانون اساسی و پس از برگزاری مزایده عمومی، شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر با مشارکت شرکت اکتشافات معادن و صنایع غدیر به عنوان سرمایه گذار معدن طلای خونیک انتخاب و قرارداد آن نیز ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی، مدت زمان این قرارداد را 14 سال اعلام کرد و افزود: بنابر این قرارداد، سرمایه گذار موظف است پس از اکتشافات تکمیلی، اصلاح طرح و تجهیز معدن، نسبت به احداث کارخانه تولید شمش طلا به ظرفیت 200 کیلوگرم در سال اقدام کند.

وی اظهار کرد: این دومین کارخانه طلا در استان خراسان جنوبی است که توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با مشارکت بخش خصوصی احداث می شود؛ شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مطرح شدن ظرفیت های معدنی به عنوان یکی از منابع اقتصاد بدون نفت کشور، توسعه فعالیت های معدنی در استان های محروم و کمتر توسعه یافته از جمله خراسان جنوبی را در دستور کار جدی خود قرار داده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت سرمایه ‎گذار در معدن طلای خراسان جنوبی

آغاز فعالیت سرمایه ‎گذار در معدن طلای خراسان جنوبی