مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-06اقتصادي

ضرورت توجه به اشتغالزایی و کارآفینی در جامعه


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت:در حال حاضر نیاز جامعه ما اشتغال به معنای واقعی و حمایت از اشتغالزایی و کارآفرینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان،با اشاره به اهمیت تولید و حمایت از آن اظهار داشت:درخصوص اهمیت حمایت از تولید تاکید بسیار زیاد است و بر هیچ کسی این اهمیت پوشیده نیست و هر چه قدر در تقویت تولید و اقتصاد استان تلاش کنیم باز هم کم است باید هر نهادی با استفاده از ظرفیتهای خود حمایت های لازم را از اقتصاد و تولید بکند.

وی در ادامه با بیان اینکه رویکردها باید حمایتی باشد تصریح کرد: تعطیل شدن تولید ناگزیر آسیب های اجتماعی را در پی دارد و این آسیب ها می تواند گریبان هر کسی را بگیرد، در این راستا منافع جامعه را که در واقع منافع تک تک افراد جامعه هست را در نظر گرفته و به چرخیدن چرخ های تولید و اقتصاد در استان کمک کرد.

رییس کل دادگستری استان تاکید کرد: امروزه نیاز جامعه ما اشتغال به معنای واقعی و حمایت از اشتغال زایی و کارآفرینی است.

وی یادآور شد: منویات مقام معظم رهبری و سیاست های ابلاغی ایشان باید به مانند یک فرمان حکومتی برای مسئولین باشد و از ظرفیت های بالقوه استان برای بالفعل کردن آنها در رونق تولید استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به اشتغالزایی و کارآفینی در جامعه

ضرورت توجه به اشتغالزایی و کارآفینی در جامعه