مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-06اقتصادي

افتتاح یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی مرودشت


همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور استاندار و شماری از مسئولان استان فارس، واحد تولید سولفات آمونیوم در شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت به بهره برداری رسید.

- استاندار فارس یکشنبه 17 بهمن در مراسم افتتاح این واحد تولیدی در مرودشت، گفت: ارتقاء زیرساخت های شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت در زمینه آب، برق و گاز از اهمیت بالایی برخوردار است که نیازمند تامین اعتبار لازم است.

محمدهادی ایمانیه با بیان اینکه تکمیل زیرساخت ها منجر به ایجاد شرایط شرایط تولید و اشتغال می شود، گفت: تلاش داریم شرایط افزایش ظرفیت تولید و عرضه محصولات این کارخانه را در داخل کشور و مازاد آن را جهت صادر به کشورهای خارجی فراهم کنیم که در این راستا اگر نیاز باشد در سطح وزارت جهاد کشاورزی نیز این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در آیین افتتاحیه کارخانه آرمان شیمی سبز مرودشت در رابطه با محصولات تولیدی این مجموعه، مطرح کرد: در این کارخانه سولفات آمونیوم با ظرفیت 18000 تن در سال تولید می شود که در مصارف صنعت کشاورزی کاربرد دارد.

حمیدرضا ایزدی در رابطه با کاربرد محصولات تولیدی این کارخانه، گفت: موارد مصرف کود سولفات آمونیوم در مصارف زراعت و باغی است که به گفته کارشناسان سازگارترین و بهترین کود برای شرایط خاک های ایران می ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی مرودشت

افتتاح یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی مرودشت