مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 10:172022-02-06سياسي

پیشرفت در صنایع دفاعی طمع دشمنان برای تجاوز به کشور را از بین برد


پیشرفت در صنایع دفاعی را می توان به عنوان دستاوردهای ملموس کشور نام برد که طمع دشمنان برای تجاوز به کشور را از بین برده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نشست جامعه اسلامی مدیران با موضوع دستاورد های انقلاب و بودجه سال 1401 با سخنرانی سیدمرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص نظام و حجت الاسلام میرتاج الدینی نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست سید مرتضی نبوی با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امروز بحمدلله با توان و ظرفیت جوانان انقلابی و با تکیه بر ایدئولوژی اسلام و همچنین به برکت جبهه مقاومتی که انقلاب اسلامی در منطقه ایجاد کرده است، دستاوردهای گران سنگی برای  ایران اسلامی پدید آمده و  ایران موفق به تشکیل لشگری از جهان اسلام در سطح منطقه شده و با استفاده از این ظرفیت عظیم، جمهوری اسلامی ایران در حال رسیدن به جایگاه ویژه ای است که این جایگاه شایسه ملت، رهبری و تمدن اسلامی خواهد بود.

وی افزود: امروز به برکت تلاش هایی که صورت گرفته همه نقشه های قدرت های بزرگ از جمله آمریکا خنثی شده است.

نبوی با اشاره به روند تکامل انقلاب، خاطرنشان کرد: تحولاتی که در سطوح مختلف در طول دوران پس از انقلاب اتفاق افتاده است، در بسیاری از زمینه ها قابل توجه و مثال زدنی است و برای مثال در دوسال اخیر در حوزه بهداشت و درمان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت در صنایع دفاعی طمع دشمنان برای تجاوز به کشور را از بین برد

پیشرفت در صنایع دفاعی طمع دشمنان برای تجاوز به کشور را از بین برد