مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 08:372022-02-06دانش

ساختمان دانشگاه علمی، کاربردی شهرداری کلنگ زنی می شود


در مکانی مناسب هم ردیف با دانشگاه های استان، ساختمان دانشگاه علمی، کاربردی شهرداری اردبیل نیز احداث خواهد شد.

- ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: در مکانی مناسب هم ردیف با دانشگاه های استان، ساختمان دانشگاه علمی، کاربردی شهرداری اردبیل نیز احداث خواهد شد.

محمود صفری در نشست با اعضای شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما در سال های گذشته نتوانستیم در شأن شهرداری و دانشگاه فضایی مناسب برای تحصیل نیروی انسانی شهرداری فراهم کنیم که متأسفانه فضای قبلی این دانشگاه شایستگی لازم را نداشته است.

وی تصریح کرد: تصویب دانشگاه علمی، کاربردی شهرداری اردبیل روال طبیعی خود را طی نکرده و ما نتوانستیم در شأن دانشجویان فضای دانشگاهی برای این مجموعه راه اندازی کنیم در حالی که اکثر دانشگاه ها نیز با کمبود دانشجو روبه رو هستند.

شهردار اردبیل گفت: به دنبال اعتراضی که دانشجویان و مجموعه پژوهشی و اساتید علمی دانشگاه داشتند، ما سعی کردیم تا هم ردیف با دانشگاه محقق اردبیلی در یک فضای مناسب زمینی را در نظر بگیریم که به زودی آیین کلنگ زنی احداث دانشگاه جامع علمی، کاربردی شهرداری اردبیل انجام خواهد شد.

صفری افزود: بدون تدارک سخت افزار و نرم افزار تأسیس دانشگاه هیچ نتیجه و ثمره ای به همراه ندارد و قطعا این فرآیند به فعالیت اتاق فکر و پژوهشی شهرداری نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان دانشگاه علمی، کاربردی شهرداری کلنگ زنی می شود

ساختمان دانشگاه علمی، کاربردی شهرداری کلنگ زنی می شود