مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 23:472022-02-05فرهنگي

بررسی آثار سینمای دفاع مقدس در جشنواره فیلم فجر


برنامه صنعت سینما در ششمین روز از برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر به بررسی آخرین تحولات جشنواره و همچنین پرونده موضوعی با سینمای دینی پرداخت.

- برنامه صنعت سینما در ششمین روز از برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر به بررسی آخرین تحولات جشنواره و همچنین پرونده موضوعی با سینمای دینی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی این برنامه، هر روز به صورت زنده از محل برگزاری چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در برج میلاد برنامه صنعت سینما در رادیو اقتصاد به بررسی آخرین اخبار و تحلیل آثار و روند برگزاری جشنواره می پردازد.

در برنامه امروز (شنبه، 16 بهمن 1400) موضوعاتی چون نقش سینمای دینی در رونق صنعت سینما، تعریفی از سینمای دینی و اشاره ای به تاریخچه برخی از فیلم ها، نقش سینمای دینی در اقبال مخاطب ملی، بازار بزرگ و پر تماشاگر برای سینمای دینی در منطقه و کشورهای اسلامی، بررسی و ارزیابی فیلم های دینی در جشنواره فیلم فجر در دوره های مختلف و سینمای دفاع مقدس بررسی شد.

مهمانانی چون علی اصغر کشانی (منتقد سینما)، محسن شمس (مدیر تولید فیلم های سینمایی) و رضا میرمحرابی (فعال رسانه و منتقد سینما) در این برنامه به بررسی پرونده موضوعی برنامه و جشنواره فیلم فجر پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی آثار سینمای دفاع مقدس در جشنواره فیلم فجر

بررسی آثار سینمای دفاع مقدس در جشنواره فیلم فجر