مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 18:222022-02-05اقتصادي

تثبیت اشتغال فعلی موجود در استان سمنان در اولویت است


استاندار سمنان با اشاره به اولویت های حوزه اشتغال استان، گفت: یکی از مهمترین اولویت های ما تثبیت اشتغال فعلی در استان و سپس ایجاد شغل جدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اشتغالزایی و مشاغل خانگی در سطح استان تلاش بیشتری داشته باشند تا این مهم تقویت شده و رشد یابد، ابراز کرد: تعهد دستگاه های اجرایی استان درباره اشتغال، باید علاوه بر میزان تعهد شده، از طریق اقدامات و تلاش های مضاعف از سقف تعیین شده نیز بالاتر برود.

استاندار سمنان درباره اولویت های حوزه اشتغال استان تاکید کرد: تثبیت اشتغال فعلی موجود در استان، امری بسیار حائز اهمیت است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته و اقدامات در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی با بیان اینکه تاکنون با اقدامات صورت گرفته، 28 واحد صنعتی راکد با بیش از سه هزار و 500 نفر اشتغال، به چرخه تولید بازگشته و احیا شدند که این مهم تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: بانک های عامل استان در راستای تقویت اشتغال، نیاز است تا نسبت به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اهتمام ویژه داشته و جذب اعتبارات را از مرکز پیگیری کنند.

وی افزود: فرمانداران شهرستان های استان نیز در خصوص پرداخت تسهیلات مرتبط با حوزه اشتغال در راستای گره گشایی از مشکلات مردم پای کار باشند همچنین اعتقاد داریم تعاونی ها می توانند در سطح روستاها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت اشتغال فعلی موجود در استان سمنان در اولویت است

تثبیت اشتغال فعلی موجود در استان سمنان در اولویت است