مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 17:422022-02-05سياسي

محرومیت زدایی؛ بامردم برای مردم/جوانانی که در فعالیت های جهادی طرحی نو در انداختند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه؛ با گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورمان در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، عمرانی و .

پیشرف های چشم گیری داشته،و در حوزه محرومیت زدایی نیز گام های بسیاری برداشته شده است.

نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان چالدران یکی از 40 منطقه هدف بنیاد علوی (بنیاد مستضعفان) برای فعالیت های محرومیت زدایی و ایجاد پیشرفت پایدار منطقه ای می باشد که در آخرین رتبه بندی انجام شده توسط سیستم های نظارت و ارزیابی بنیاد علوی، نهاد چالدران رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

تیم جوان و متخصص نهاد چالدران در چهار محور فرهنگی، اشتغال، عمران و سلامت فعالیت می کند وبه دستآوردهای ارزشمندی دست یافته است.

تشکیل هسته های مردمی تخصصی و عمومی و حمایت و پایدارسازی آنها در حوزه فرهنگی؛تشکیل رسته های 9 گانه شغل به انضمام BDS های مربوطه به همراه حمایت های فنی و مالی در حوزه اشتغال از قبیل ایجاد رسته دام سبک که ثمره آن افزایش نرخ بهره وری دام از 70 درصد به 125 درصد در سطح شهرستان بوده؛ ایجاد زیرساختهای عمرانی از قبیل احداث چندین سد و آب بند برای تثبیت بسترو تبدیل کردن بسیاری از مزارع پایین دست به زمین های آبی ، آسفالت 30 کیلومتری راه روستایی، احداث-تعمیر و تجهیز خانه های محروم ، تعمیر و تجهیز مساجد و مدارس در حوزه عمران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی؛ بامردم برای مردم/جوانانی که در فعالیت های جهادی طرحی نو در انداختند

محرومیت زدایی؛ بامردم برای مردم/جوانانی که در فعالیت های جهادی طرحی نو در انداختند