مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 17:072022-02-05ورزشي

بدنبال کیفی سازی کلاس های مربیگری فوتبال هستیم


رییس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت کیفی کلاس های مربیگری فوتبال گفت: این مسئله به یک مثنوی قطور تبدیل شده، چراکه ما به دنبال کیفی سازی و هیات های استانی به دنبال بحث کمی هستند.

- نیما نکیسا در حاشیه برگزاری کلاس دانش افزایی مربیان درجه A، Bو C فوتبال در کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به وضعیت برگزاری کلاس های داوری، مربیگری و دانش افزایی فوتبال در کشور، اظهارکرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا، یکی از اصلی ترین رویکردهای کمیته و دپارتمان آموزش فدراسیون، داشتن تعامل با ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا است تا بتوانیم کلاس ها را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم.

وی افزود: در این راستا، هیچ کلاسی را بدون نامه فرمانداری و ستاد مقابله با کرونا استانی برگزار نمی کنیم و حتی در دو شهر همدان و مشهد هم که برگزاری این کلاس ها در دستور کار قرار داشت، با توجه به تغییر رنگ بندی کرونایی آنها، جلوی برگزاری کلاس ها را گرفتیم و به تعویق انداخته شد.

رییس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال ادامه داد: باید با این ستاد ارتباط تنگاتنگی داشته باشیم تا بتوانیم از سلامت شرکت کنندگانی که در هرجای ایران در این کلاس ها شرکت می کنند، محافظت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدنبال کیفی سازی کلاس های مربیگری فوتبال هستیم

بدنبال کیفی سازی کلاس های مربیگری فوتبال هستیم