مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 16:572022-02-05حوادث

ساعات نفس گیرِ آخرین تلاش ها برای نجات «ریان»


مقامات مغربی ضمن گزارش آخرین تلاش ها برای نجات «ریان» کودک مغربی، نسبت به موفقیت عملیات های امدادی ابراز امیدواری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، تلاش ها برای نجات ریان کودک مغربی همچنان ادامه دارد و مقامات این کشور امیدوارند تا ساعتی دیگر وی را نجات دهند.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی یکی از مقامات کشور مغرب ضمن اشاره به این نکته که گروه های امداد و نجات تنها سه متر با کودک فاصله دارند، گفت: یک صخره کوچک سبب سه ساعت تاخیر در عملیات نجات ریان شد.

این کودک پنج ساله مغربی از ظهر روز سه شنبه، به درون یک چاه خشک 32متری در روستاهای شمال این کشور افتاده است؛ که تلاش ها برای نجات و خارج کردن او تاکنون ادامه دارد.

عبدالهادی التمرانی یکی از اعضای کمیته تشکیل شده برای نجات ریان، در گفت وگو با رسانه ها اعلام کرده است که انهدام این صخره سه ساعت زمان می برد؛ چراکه حفر سریع به دلیل احتمال فروریختن چاه ممکن نیست.

وی در ادامه گفت: همچنان به زنده بودن این کودک امیدواریم و از خداوند می خواهیم تا ساعاتی دیگر حامل خبرهای خوشی باشیم .

پیش از این نزار برکه وزیر ارتباطات مغرب در بیانیه ای اعلام کرده بود که مقامات این کشور باتوجه به پیچیدگی این عملیات به دلیل شکنندگی خاک زمین، تمام احتمالات برای نجات ریان را بی فایده دانسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعات نفس گیرِ آخرین تلاش ها برای نجات «ریان»

ساعات نفس گیرِ آخرین تلاش ها برای نجات «ریان»