مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 16:572022-02-05سياسي

محرومیت زدایی؛ بامردم برای مردم/جوانانی که در فعالیت های جهادی طرحی نو در انداختند


نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان چالدران یکی از 40 منطقه هدف بنیاد علوی (بنیاد مستضعفان) برای فعالیت های محرومیت زدایی و ایجاد پیشرفت پایدار منطقه ای می باشد که در آخرین رتبه بندی انجام شده توسط سیستم های نظارت و ارزیابی بنیاد علوی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه؛ با گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورمان در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، عمرانی و .

پیشرف های چشم گیری داشته،و در حوزه محرومیت زدایی نیز گام های بسیاری برداشته شده است.

نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان چالدران یکی از 40 منطقه هدف بنیاد علوی (بنیاد مستضعفان) برای فعالیت های محرومیت زدایی و ایجاد پیشرفت پایدار منطقه ای می باشد که در آخرین رتبه بندی انجام شده توسط سیستم های نظارت و ارزیابی بنیاد علوی، نهاد چالدران رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

تیم جوان و متخصص نهاد چالدران در چهار محور فرهنگی، اشتغال، عمران و سلامت فعالیت می کند وبه دستآوردهای ارزشمندی دست یافته است.

تشکیل هسته های مردمی تخصصی و عمومی و حمایت و پایدارسازی آنها در حوزه فرهنگی؛تشکیل رسته های 9 گانه شغل به انضمام BDS های مربوطه به همراه حمایت های فنی و مالی در حوزه اشتغال از قبیل ایجاد رسته دام سبک که ثمره آن افزایش نرخ بهره وری دام از 70 درصد به 125 درصد در سطح شهرستان بوده؛ ایجاد ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی؛ بامردم برای مردم/جوانانی که در فعالیت های جهادی طرحی نو در انداختند

محرومیت زدایی؛ بامردم برای مردم/جوانانی که در فعالیت های جهادی طرحی نو در انداختند