مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-05سياسي

برگزاری جشنواره های «ترنم فتح»، «اشک انار» و «یوسف» در مازندران


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از برگزاری سه جشنواره «ترنم فتح»، «اشک انار» و «یوسف» در مازندران خبر داد.

- برگزاری جشنواره های ترنم فتح ، اشک انار و یوسف در مازندران ایسنا/مازندران مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از برگزاری سه جشنواره ترنم فتح ، اشک انار و یوسف در مازندران خبر داد.

عبدالله ملکی با اعلام این خبر اظهار کرد: این جشنواره ها به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران برگزار خواهد شد که جشنواره ترنم فتح ویژه یگان های موزیک نیروهای مسلح نوزدهم بهمن ساعت 9 تا 11 در دانشکده علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره که به صورت ملی و به میزبانی مازندران برگزاری می شود از هفت گروه برتر کشوری تجلیل خواهد شد، بیان کرد: دعوت از سه گروه موزیک برتر را در این جشنواره خواهیم داشت؛ همچنین در این مراسم از خانواده چهار شهید دفاع مقدس، مدافع امنیت، مدافع حرم و مدافع سلامت و چهار هنرمند برتر حوزه ایثار و شهادت استان تجلیل خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران همچنین از برگزاری جشنواره شعر و مقاومت (اشک انار) و داستان کوتاه یوسف در 9 اسفند خبر داد و گفت: این مراسم در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره های «ترنم فتح»، «اشک انار» و «یوسف» در مازندران

برگزاری جشنواره های «ترنم فتح»، «اشک انار» و «یوسف» در مازندران