مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-05سياسي

تصویب ضوابط حفاظتی عرصه و حریم پردیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تصویب ضوابط حفاظتی عرصه و حریم پردیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تصویب ضوابط حفاظتی عرصه و حریم پردیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز خبر داد.

احمد حمزه زاده روز شنبه، 16 بهمن ماه، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال برگزاری جلسه شورای حریم کشور، ضوابط حفاظتی عرصه و حریم پردیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز تصویب شد.

وی ادامه داد: پردیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز با تغییر کاربری کارخانه چرم سازی خسروی تبریز نمونه ای موفق از احیای آثار تاریخی در ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره ی کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، حمزه زاده خاطرنشان کرد: کارخانه ی چرم سازی خسروی مجموعه ای ارزشمند از میراث صنعتی و معماری معاصر ایران است و دو منار یا دودکش این مجموعه امروزه به عنوان یک نشانه شاخص شهری در تبریز چشم انداز زیبایی را به سیمای کل مجموعه بخشیده است که این اثر شاخص تاریخی فرهنگی به شماره 2791 در سال 1379 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب ضوابط حفاظتی عرصه و حریم پردیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز

تصویب ضوابط حفاظتی عرصه و حریم پردیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز