مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 14:372022-02-05اقتصادي

اختصاص 400 میلیارد تومان برای تکمیل تونل کبیرکوه


فرماندار شهرستان آبدانان از اختصاص 400 میلیارد تومان برای تکمیل تونل کبیرکوه واقع در جنوب استان ایلام خبر داد.

- اظهار داشت: به منظور ایجاد شتاب در روند احداث تونل کبیرکوه 400 میلیارد تومان از محل اعتبارهای ماده 56 بودجه به احداث و تکمیل این طرح بزرگ راهسازی اختصاص یافته است.

وی افزود: تخصیص این میزان اعتبار در جریان سفر رییس جمهور به استان ایلام قطعی شده که با تحقق و تزریق آن علاوه به پرداخت 100 درصد مطالبات پیمانکاران روند احداث این طرح ملی و اثرگذار جاده ای شتاب بیشتری خواهد یافت.

حاتمی تصریح کرد: کبیرکوه را یکی از بزرگترین تونل های جاده ای و شریان های مهم مرکز و شمال غرب به جنوب کشور و عتبات عالیات است که با تکمیل آن شاهد توسعه و رونق در منطقه خواهیم بود.

فرماندار آبدانان وضعیت راه های مواصلاتی شهرستان را نامناسب توصیف کرد و یادآور شد: طرح چهاربانده کردن مسیر آبدانان به مورموری در مجموع یک قطعه پنج کیلومتری با 460 میلیارد ریال اعتبار توسط 2 پیمانکار با پیشرفت 40 و پنج درصد در حال احداث است که با اتمام آن مشکلات زیادی از این مسیر پرخطر مرتفع می شود.

حاتمی از تخصیص اعتبار مناسب در بودجه سال آینده برای آسیب زدایی اجتماعی و تقویت زیرساخت های روستایی خبر داد و تاکید کرد: با تخصیص 860 میلیارد ریال از محل اعتبارهای محرومیت زدایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 400 میلیارد تومان برای تکمیل تونل کبیرکوه

اختصاص 400 میلیارد تومان برای تکمیل تونل کبیرکوه