مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-05اقتصادي

تسلای دوزیست!


یک استارتاپ آمریکایی به نام سایبرکت (Cybercat) اقدام به طراحی ماژولی کرده است که وانت برقی هنوز عرضه نشده تسلا موسوم به سایبرتراک (Cybertruck) را قادر به شناور شدن روی آب می کند.

- یک استارتاپ آمریکایی به نام "سایبرکت"(Cybercat) اقدام به طراحی ماژولی کرده است که وانت برقی هنوز عرضه نشده تسلا موسوم به "سایبرتراک"(Cybertruck) را قادر به شناور شدن روی آب می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اینساید ایویز، یک استارتاپ مستقر در سیاتل به نام سایبرکت اصطلاحا یک کیت پس بازار توسعه داده است که خودروی برقی تسلا سایبرتراک جدید را به یک خودروی شناور تبدیل می کند.

با وجود تاخیرهای طولانی در تولید و عرضه وانت برقی مورد انتظار شرکت تسلا به نام سایبرتراک ، جنجال و هیاهو در مورد آن همچنان در حال افزایش است.

چندین شرکت در ماه ها و سال های اخیر قصد داشته اند با تولید قطعات جانبی برای این وانت برقی منحصر به فرد، از جمله یک کاروان قابل اتصال به آن که 100 میلیون دلار پیش فروش برای سازندگانش به ارمغان می آورد، از این محصول سود ببرند.

اکنون نیز استارتاپی به نام سایبرکت با یکی از جنجالی ترین مفاهیمی که تا به امروز دیده ایم به این گروه از شرکت ها ملحق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلای دوزیست!

تسلای دوزیست!