مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-05سياسي

تشکیل یک هزار و 436 پرونده جرایم اینترنتی در استان اردبیل


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از تشکیل یک هزار و 436 پرونده جرایم اینترنتی در 10 ماهه گذشته از سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جلال آفاقی ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان اردبیل که در سالن جلسات دادگستری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی وظیفه همگانی است و بهترین راه پیشگیری، عمل به قانون است.

وی افزود: بیش از یک هزار و 436 پرونده در خصوص جرایم اینترنتی و مرتبط با فضای سایبری در 10 ماهه گذشته از سال در محاکم استان اردبیل تشکیل گردیده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و دبیر شورای پیشگیری استان اردبیل بیان کرد: این میزان پرونده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، کاهش داشته است.

آفاقی گفت: دستگاه قضایی استان ضمن حمایت از هرگونه کسب وکار مجاز در فضای مجازی، با هرگونه سوءاستفاده ها و جرایم در این عرصه به ویژه کلاهبرداری از مردم تحت پوشش فروش کالا، برخورد جدی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه که با دستور بررسی راهکارهای پیشگیرانه از آسیب های بازاریابی، تبلیغات و فروش اینترنتی کالا و ارتقای امنیت خرید در فضای مجازی برگزار شد، بر لزوم افزایش آگاهی های عمومی و اطلاع رسانی های مناسب و اقدامات ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل یک هزار و 436 پرونده جرایم اینترنتی در استان اردبیل

تشکیل یک هزار و 436 پرونده جرایم اینترنتی در استان اردبیل