مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 11:572022-02-05سياسي

آیین نامه تعیین حدود صلاحیت بالینی رشته فیزیوتراپی در آستانه اجرایی شدن


رییس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه آیین نامه تعیین حدود صلاحیت بالینی رشته فیزیوتراپی در کمیسیون ملی تعیین صلاحیت حرف پزشکی تدوین شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،محمد رییس زاده، رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران در سی و دومین کنگره سالیانه انجمن فیزیوتراپی ایران در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اینکه  آیین نامه تعیین حدود صلاحیت بالینی رشته فیزیوتراپی در کمیسیون ملی تعیین صلاحیت حرف پزشکی تدوین شده است،گفت: سازمان نظام پزشکی به جد پیگیر ابلاغ و اجرایی شدن این موضوع است.

 با اشاره به اینکه در شرایط پاندمی کرونا برگزاری این نوع همایش های فاخر و پرمحتوای علمی در قالب مقاله، سمپوزیوم کارگاه و نمایشگاه دشواری های زیادی دارد، افزود: نمایندگان شما در شورای عالی نظام پزشکی بسیار فعال و پویا پیگیر مطالبات همه اعضای جامعه پزشکی به ویژه فیزیوتراپیست ها هستند.

وی ادامه داد: برگزاری این نوع همایش ها گامی مهم در راستای اعتلای علمی جامعه پزشکی کشور و به ویژه جامعه مهم 8 هزار نفری فیزیوتراپی ایران است.

رییس زاده با اشاره به ایام الله فجر، گفت: بدون شک یکی از افتخارآمیزترین و غرورانگیزترین حوزه های رشد و تعالی در کشور ما حوزه سلامت و جامعه پزشکی است که دلایل و مستندات فراوانی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه تعیین حدود صلاحیت بالینی رشته فیزیوتراپی در آستانه اجرایی شدن

آیین نامه تعیین حدود صلاحیت بالینی رشته فیزیوتراپی در آستانه اجرایی شدن