مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 11:272022-02-05اقتصادي

معضل ترافیکی 20 ساله خیابان دماوند با یک درصد هزینه رفع شد


شهردار منطقه 8 از باز شدن گره ترافیکی تقاطع خیابان دماوند، گلشن دوست و نیروی هوایی پس از 20 سال با اجرای یک درصد هزینه های پیش بینی شده خبر داد.

- از باز شدن گره ترافیکی تقاطع خیابان دماوند، گلشن دوست و نیروی هوایی پس از 20 سال با اجرای یک درصد هزینه های پیش بینی شده خبر داد و گفت: با انجام این پروژه ابتکاری، علاوه بر کاهش 99 درصدی در هزینه های اجرای پروژه، در زمان نیز صرفه جویی شده و سطح ایمنی تقاطع خیابان دماوند ارتقا و ظرفیت جریان های ترافیکی این محدوده از شرق پایتخت افزایش یافته است.

شهردار منطقه 8 با بیان اینکه تقاطع خیابان گلشن دوست از نظر ترافیکی بسیار عریض بود که بیش از 20 سال شهروندان منطقه 8 و محلات تسلیحات، زرکش و نارمک را با معضل ترافیکی مواجه کرده بود، عنوان کرد: گره ترافیکی ایجاد شده به دلیل پنج راهی بودن، فرم قرار گرفتن بازوهای شمالی و همچنین عرض غیر استاندارد تقاطع بود که به دلیل معارض هایی مانند کانال مسیل عبوری از زیر تقاطع، پوشانده شدن بخشی از این مسیل در منطقه 13 و تبدیل آن به پاتوق محله بود که این موضوع باعث شد جهات حرکت خودروها در بازوهای شمالی این تقاطع غیرمتعارف شود.

وی افزود: پیش از این مقرر شده بود این معضل ترافیکی از طریق احداث یک تقاطع غیر همسطح و با برآورد حدود 400 میلیارد تومان انجام شود که طی بررسی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل ترافیکی 20 ساله خیابان دماوند با یک درصد هزینه رفع شد

معضل ترافیکی 20 ساله خیابان دماوند با یک درصد هزینه رفع شد