مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-05فناوري

برداشت خارج از فصل گوجه سرعت اینترنت دیر را لاکپشتی کرد!


در 6 ماه از فصل برداشت گوجه فرنگی جمعیت بخش بردخون و آبدان نزدیک به دو تا سه برابر می شود که این امر باعث کاهش سرعت اینترنت همراه و کیفیت پایین خدمات سیار به مشترکین می شود.

- خبرگزاری فارس- شهرستان دیر، علی بردستانی: با توجه به فرا رسیدن زمان برداشت گوجه فرنگی در مناطق بردخون و آبدان، جمعیت کارگران فصلی در این مناطق دو تا سه برابر شده اما کیفیت خدمات اینترنت همراه در این فصل به طور محسوسی کاهش پیدا کرده است که عدم رضایت مشترکان اپراتورهای همراه اول و ایرانسل را به دنبال داشته است.

برداشت  600 هزار تن گوجه فرنگی خارج از فصل گوجه فرنگی خارج از فصل یکی از محصولات مهم استان بوشهر است که بیش از 600 هزار تن محصول در فصل سرما و بهار تولید و عرضه می شود، کشت و برداشت گوجه فرنگی برخلاف دیگر استان ها که به صورت معمول در بهار و تابستان انجام می شود، در مناطق بردخون و آبدان در فصل تابستان کشت و برداشت آن در فصل سرما تا اردیبهشت سال بعد ادامه دارد.

یکی از شهروندان بردخونی به خبرنگار فارس گفت: مشکلات کندی سرعت اینترنت و کاهش کیفیت خدمات خدمات همراه در این فصل هرساله تکرار می شود و تا کنون هیچ اقدام خاصی صورت نگرفته است.

یک کارگر کشاورزی منطقه آبدان نیز گفت: آبدان قطب تولید گوجه فرنگی خارج از فصل است، ولی کشاورزان، کارگران و شهروندان این من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت خارج از فصل گوجه سرعت اینترنت دیر را لاکپشتی کرد!

برداشت خارج از فصل گوجه سرعت اینترنت دیر را لاکپشتی کرد!