مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-05بين الملل

اذعان رییس ستاد ارتش اسراییل به انحراف در ارتش این رژیم


رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در جریان دیدار با سفیر جدید آمریکا در اراضی اشغالی اذعان کرد: حادثه فوت سالند فلسطینی، گویای انحراف در ارتش اسراییل است.

- رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در جریان دیدار با سفیر جدید آمریکا در اراضی اشغالی اذعان کرد: "حادثه" فوت سالند فلسطینی، گویای انحراف در ارتش اسراییل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آناتولی، آویو کوخاوی، رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، روز جمعه در جریان دیدار با تام نیدس، سفیر جدید آمریکا فوت سالمند فلسطینی دارای تابعیت آمریکایی در کرانه باختری در جریان دستگیریش توسط نظامیان اسراییلی را بیانگر انحراف در ارتش این رژیم دانست.

صفحه رسمی ارتش رژیم صهیونیستی در توییتر، در پیامی نوشت، دو طرف در این دیدار در مورد مانورهای مشترک آتی و مبارزه با تهدید ایران گفتگو کردند.

بر اساس این توییت، کوخاوی در این دیدار با توجه به اینکه این حادثه نشان دهنده انحراف بسیار جدی از ارزش های ارتش اسراییل است، تأسف خود را از درگذشت عمر عبدالمجید اسعد ابراز کرد.

کشته شدن عمر اسعد 78 ساله از زمان حادثه 12 ژانویه در شهر جلجلیه کرانه باختری تا کنون محافل اسراییلی و آمریکایی را به خود مشغول کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان رییس ستاد ارتش اسراییل به انحراف در ارتش این رژیم

اذعان رییس ستاد ارتش اسراییل به انحراف در ارتش این رژیم