مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 10:072022-02-05اجتماعي

دوره آموزشی استفاده تخصصی از فهرست بها نیروگاه های خورشیدی


رییس اداره مدیریت انرژی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار از برگزاری دوره آموزشی استفاده تخصصی از فهرست بها نیروگاه های خورشیدی برای نخستین بار در شهرداری تهران خبر داد.

- برای نخستین بار در شهرداری تهران توسط اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار خبر داد و گفت: این دوره آموزشی برای نخستین بار توسط اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار برای کلیه مدیران، کارشناسان محیط زیست و دفاتر فنی مناطق 22 گانه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شده است.

رییس اداره مدیریت انرژی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار عنوان کرد: عدم وجود فهرست بهای مدون جهت برآورد دقیق هزینه ها یکی از مهم ترین چالش هایی است که شهرداری تهران در سنوات پیشین در انجام معاملات نیروگاه های کوچک مقیاس خورشیدی با آن روبرو بوده، که این امر با ابلاغ فهرست بهای تأسیسات برقی در سال 1399 توسط سازمان برنامه و بودجه مرتفع شده است.

وی اظهار کرد: فهرست بها پایه در مدت 40 سال گذشته یکی از کارآمدترین اقدامات نظام فنی و اجرایی کشور بوده و علی رغم فراز و نشیب های بسیار و محدودیت ها، همچنان مرجع تصمیم گیری در برگزاری مناقصات، برآورد هزینه اجرای طرح ها جهت برنامه ریزی، تأمین اعتبار، توجیه اقتصادی و هزینه تمام شده پروژه های مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی استفاده تخصصی از فهرست بها نیروگاه های خورشیدی

دوره آموزشی استفاده تخصصی از فهرست بها نیروگاه های خورشیدی