مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 10:022022-02-05سياسي

آغاز ثبت نام دوره جدید طرح ملی دانشجومعلم قرآن در اردبیل


رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور ثبت نام دوره جدید طرح ملی دانشجومعلم قرآن از 12 بهمن ماه در اردبیل آغاز شده است.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور ثبت نام دوره جدید طرح ملی دانشجومعلم قرآن از 12 بهمن ماه در اردبیل آغاز شده است.

مهران اوچی اردبیلی 16 بهمن با اعلام این خبر افزود: این ثبت نام از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی که همواره منادی و پرچم دار برگزاری برنامه ها و دوره های آموزشی و پژوهشی در حوزه قرآن در دانشگاه ها بوده است به مدت ده روز انجام می گیرد.

وی اضافه کرد: حرکت به سمت تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنی به عنوان بالاترین سند فعالیت های قرآنی کشور و شناسایی استعدادهای بالقوه قرآنی در سطح کشور جهت گسترش و توسعه معرفت قرآنی در میان دانشجویان از جمله اهداف برگزاری دوره تربیت مربی آموزش قرآن کریم است.

رییس جهادانشگاهی استان اردبیل با اشاره به اینکه دانشجویان ترم یک تا چهار مقطع کارشناسی، دانشجویان ترم یک مقطع کارشناسی ارشد و دانشجویان ترم یک مقطع دکتری و گروه سنی 18 تا 35 سال می توانند در این طرح ثبت نام کنند، ادامه داد: تسلط به تجوید مقدماتی، دارا بودن فن بیان و روحیه مربیگری، آشنایی مقدماتی با آموزش مفاهیم قرآن کریم و دارا بودن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام دوره جدید طرح ملی دانشجومعلم قرآن در اردبیل

آغاز ثبت نام دوره جدید طرح ملی دانشجومعلم قرآن در اردبیل