مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 08:522022-02-05اقتصادي

آزادی 50 زندانی جرایم غیرعمد خراسان جنوبی به مناسبت دهه فجر


مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی گفت: به مناسبت دهه فجر 50 زندانی جرایم غیرعمد استان با کمک مردم، خیرین و ستاد دیه آزاد می شوند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی گفت: به مناسبت دهه فجر 50 زندانی جرایم غیرعمد استان با کمک مردم، خیرین و ستاد دیه آزاد می شوند.

غلامرضا حسین پور، شب گذشته 15 بهمن ماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های مددجویان زندان های خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموع بدهی این 50 زندانی یک میلیارد و 900 میلیون تومان است و تا 13 رجب روز میلاد امام علی (ع) به آغوش خانواده باز می گردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: کمک 500 میلیون تومانی یک خیر نیک اندیش این شرایط را فراهم کرده و این خیر هزینه سفر زیارتی امام رضا (ع) را نیز پس از رهایی برای 50 مددجو به همراه اهدای یک کارت هدیه یک میلیون تومانی تقبل کرده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی ادامه داد: نیت خیرین بزرگوار این است که زندانیان پس از زیارت بارگاه ملکوتی امام رئوف آزاد شوند و به آغوش خانواده و اجتماع بازگردند؛ خیرین و مردم نیکوکار می توانند در این ماه پر و خیر برکت با کمک های خود در آزادی زندانیان و بازگشت آنان به آغوش خانواده ها، ستاد دیه را همراهی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 50 زندانی جرایم غیرعمد خراسان جنوبی به مناسبت دهه فجر

آزادی 50 زندانی جرایم غیرعمد خراسان جنوبی به مناسبت دهه فجر