مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 22:122022-02-04فرهنگي

افتتاح نمایشگاه آثار منتخب هنرهای تجسمی فجر در اراک


نمایشگاه آثار منتخب هنرهای تجسمی فجر همزمان با چهارمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی در سراسر کشور، با حضور استاندار مرکزی،  فرماندار اراک و تعدادی از مسئولین افتتاح شد.

- رییس انجمن هنرهای تجسمی استان مرکزی در این آیین که امروز، جمعه 15 بهمن ماه برگزار شد، گفت: در این نمایشگاه که در نگارخانه اسماعیل آشتیانی فرهنگسرای آینه اراک برگزار شده، آثار 22 هنرمند از رشته های ده گانه در معرض دید عموم قرار گرفته اند و تا 30 بهمن که اختتامیه این نمایشگاه است، ادامه خواهد داشت.

علی شعبانی با توضیح اینکه در آیین اختتامیه این نمایشگاه از هنرمندان فعال در یکسال گذشته در رشته هنرهای تجسمی تجلیل خواهد شد، در خصوص مشکلات هنرمندان استان گفت: متاسفانه با شیوع بیماری کرونا، هنرمندان متحمل آسیب های فراوانی شدند، لذا این قشر خواهان آن هستند که حلقه مدیریتی استان آنها را تحت حمایت خود قرار دهد چراکه هنرمندان می توانند با خلق آثار هنری در بهبود وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور نقش قابل توجهی را ایفا کنند.

وی افزود: امید است با همکاری، کمک و همیاری دولت فرهنگسرای آیینه به بخش خصوصی واگذار نشده و ضمن احیا، میزبان هنرمندان استان مرکزی باشد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه آثار منتخب هنرهای تجسمی فجر در اراک

افتتاح نمایشگاه آثار منتخب هنرهای تجسمی فجر در اراک