مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-04سياسي

گلایه امام جمعه خمیر از شرکت نکردن برخی مسئولان در نمازجمعه


امام جمعه بندر خمیر از عدم حضور برخی مسئولان در کنار مردم در نماز جمعه انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرخمیر، حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندر خمیر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه گفت: مهمترین اثر تقوا، خودسازی است و خودسازی به معنای تربیت نفس، و مدیریت نفس در روبرو شدن با تهاجمات نفسانی و شیطانی است.

وی عنوان کرد: امام علی علیه السلام فرمود که با ریشه کن کردن بدی از سینه خود، بدی را از سینه دیگران، بیرون کن و امیر المومنین با این بیان به ما می آموزد که جد و جهد ابتدا باید در تربیت نفس صورت پذیرد تا در نهایت به تربیت انفاس جامعه ختم بشود.

امام جمعه بندر خمیر خاطرنشان کرد: ماه رجب به بهار خودسازی شهرت دارد ومومنان و خدا جویان واقعی این فرصت ارزشمند را مغتنم میشمارند واز برکات و سفره رحمت الهی بهره مند می شوند.

حجت الاسلام صالحی تصریح کرد: دوران امامت امام هادی علیه السلام حقیقتا پر تلاطم ترین دوران در دوره حکومت عباسیان است چرا که امام هادی در دوره بغرنج حکومت شش نفر از حاکمان جائر عباسی که سخت ترین دوران آن زمان حکومت متوکل  عباسی که ضدیت علنی با مکتب اهل بیت علیهم السلام داشت که یک نمونه آن تخریب قبر شریف سیدالشهداء حسین ابن علی علیه السلام بود، بیشترین سهم را در سامان دهی کانون وکلای و امناء اهل بیت علیهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه امام جمعه خمیر از شرکت نکردن برخی مسئولان در نمازجمعه

گلایه امام جمعه خمیر از شرکت نکردن برخی مسئولان در نمازجمعه