مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-04ورزشي

جام ملت های آسیا تجربه خوبی بود / تاثیر مهم غایبان بر عملکرد تیم


کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: ما در جام ملت ها با تیم های بزرگی رو به رو شدیم و هند را نیز متوقف کردیم و در کل حضور در جام ملت های آسیا برای تک تک ما تجربه بسیار خوبی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه عادلی بعدازظهر جمعه در جمع خبرنگاران بعد از تساوی مقابل ذوب آهن در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر بانوان در خصوص مسابقات جام ملت های آسیا اظهار داشت: با توجه به اینکه اولین بار در جام ملت ها آسیا شرکت می کردیم انتظار زیادی از تیم ما نبود.

وی افزود: تمام تیم ملی برای بازی های جام ملت ها آسیا تلاش خود را به طور کامل انجام داد و از تمام وجود خود برای این بازی ها مایه گذاشتند و بازی های سنگینی را در هند پشت سر گذاشتیم.

کاپیتان تیم فوتبل بانوان سپاهان ادامه داد: ما در کشور هند با تیم میزبان که خرج بسیار زیادی را کرده بود بازی کردیم که بازی های تدارکاتی زیادی را برگزار کرده بودند و بعد از آن نیز به مصاف چین رفتیم که در حال حاضر فینالیست جام ملت ها شدند و تیم قوی هستند.

مالکانه بازی کردیم وی اضافه کرد: تیم چین حتی ژاپن را نیز شکست داد و چین تایپه نیز تیم بسیار خوبی نشان داد، در کل حضور در جام ملت های آسیا برای تک تک ما تجربه بسیار خوبی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام ملت های آسیا تجربه خوبی بود / تاثیر مهم غایبان بر عملکرد تیم

جام ملت های آسیا تجربه خوبی بود / تاثیر مهم غایبان بر عملکرد تیم